Prawie 10% młodych ludzi jest już na diecie wegańskiej lub wegetariańskiej. Trend bycia wege cały czas przybiera na sile i wszystko wskazuje na to, że nie da się go zatrzymać. Znaczące zmiany w zamówieniach zauważyli także dystrybutorzy żywności, którzy odpowiadają na wyzwania stawiane przez współczesnego konsumenta.

Popularność produktów bio, eko, a także wegetariańskich i wegańskich przybiera na sile. Nowy styl życia przeważa u osób młodych w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. O ile w typowej restauracji mięsożerca zawsze znajdzie coś dla siebie, tak wegetarianin czy weganin mogą mieć problem. Obecnie coraz więcej placówek włącza na stałe do swoich kart dania bezmięsne, a restauracje prześcigają się w pomysłach na zyskanie sympatii nowych gości. Dla wielu marek priorytetowe staje się także poszerzenie oferty produktowej.

Na potrzeby współczesnego konsumenta odpowiada producent i dystrybutor żywności Greek Trade, wprowadzając nowe produkty pod marką Helcom. To linia owocowych słoiczków Fruti Pate, wśród których do wyboru są pomarańcze i mandarynki, granat, grejpfrut, pigwa z imbirem i miodem, a oprócz tego oliwki kalamata, pomidory z cynamonem oraz figa. Ponadto w ofercie marki Helcom znajdują się dżemy, warzywa konserwowe oraz owoce w puszkach i słoikach.

Tak bogata oferta produktowa to idealne urozmaicenie dla restauracji i kuchni, w których coraz bardziej pożądane są nowe smaki, w tym smaki wege. Dla ceniących zdrowy styl życia została wprowadzona linia Helcom Naturalnie z pastami warzywnymi i mąkami. Wszystkie produkty łączy to, że nie zawierają sztucznych barwników, glutenu i konserwantów. Tylko naturalne składniki!

podoslonami.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here